november 30, 2019

Karel Gott & Peter Alexander - Karel Gott & Peter Alexander (1971) - 2Lp















A1 - Karel Gott - Weißt Du Wohin (Somewhere My Love) 
A2 - Karel Gott - Wo Meine Sonne Scheint (Island In The Sun) 
A3 - Karel Gott - Einmal In Die Ganze Welt 
A4 - Karel Gott - In Mir Klinkt Ein Lied 
A5 - Karel Gott - Die Letzten Sieben Tage 
A6 - Karel Gott - Was Damals War 

B1 - Karel Gott - Schicksalsmelodie (Where Do I Begin) 
B2 - Karel Gott - Lady Carneval 
B3 - Karel Gott - Edelweiss 
B4 - Karel Gott - Star Meines Lebens (You're Such A Good Looking Woman) 
B5 - Karel Gott - Wunder Gibt Es Immer Wieder 
B6 - Karel Gott - Ave Maria 

C1 - Peter Alexander - Paris Ist Eine Reise Wert 
C2 - Peter Alexander - Verliebt, Verlobt, Verheiratet 
C3 - Peter Alexander - Ich Bin Nur Ein Armer Wandergesell 
C4 - Peter Alexander - Schenk Mir Ein Bild Von Dir 
C5 - Peter Alexander - Sag' Beim Abschied Leise Servus 
C6 - Peter Alexander - Bist Du Einsam Heut' Nacht 

D1 - Peter Alexander - Wien, Wien Nur Du Allein 
D2 - Peter Alexander - Der Badewannentango 
D3 - Peter Alexander - Salzburger Nocherln 
D4 - Peter Alexander - Die Kirschen Im Nachbarns Garten 
D5 - Peter Alexander - Komm Mit Mir Ins Chambre Separee 
D6 - Peter Alexander - Was Frauen Träumen

Label:  Polydor – 2670 148
Series:  Quality Sound Series –
Format:  2 × Vinyl, LP, Compilation
Country:  Netherlands 
Released:  1971 
Genre:  Duitstalig / Schlager

Vinyl:  Goed
Cover:  Goed

Prijs: €4,99

0 comments:

Een reactie posten