november 30, 2018

Various - Remember...40 Million Sellers Of The 1940´s (1976) - Lp










A1 - Al Saxon Big Band - Fortymania (Opening Theme) 
A2 - Al Saxon Big Band - In The Mood 
A3 - Rosemary Squires  - Little White Lies 
A4 - Rosemary Squires And Dennis Lotis - Swinging On A Star 
A5 - Rosemary Squires - Say Something Sweet To Your Sweetheart 
A6 - Rosemary Squires - Sentimental Journey 
A7 - Joan Baxter With The Richmond Strings - I Cried For You 
A8 - Dennis Lotis With The Richmond Strings - I'll String Along With You 
A9 - Joan Baxter With The Richmond Strings - Lullaby Of Broadway 
A10 - Al Saxon Big Band - 12th Street Rag 
A11 - The Polka Dots - September In The Rain 
A12 - The Polka Dots - On The Sunny Side Of The Street 
A13 - The Polka Dots - Dream 
A14 - The Polka Dots - I've Got My Love To Keep Me Warm 
A15 - Mike Sammes Singers - Lazy River 
A16 - Mike Sammes Singers - Paper Doll 
A17 - Mike Sammes Singers - Sunday, Monday Or Always 
A18 - Dennis Lotis - That's My Desire 
A19 - Dennis Lotis - There, I've Said It Again 
A20 - Dennis Lotis - Blue Moon 
A21 - Dennis Lotis - I've Heard That Song Before 

B1 - The Mike Sammes Singers With The Richmond Strings - Baby Face 
B2 - The Mike Sammes Singers With The Richmond Strings - April Showers 
B3 - The Mike Sammes Singers With The Richmond Strings - Toot, Toot, Tootsie 
B4 - Joan Baxter With Mike Sammes Singers - Swannee 
B5 - Al Saxon Big Band - Skyliner 
B6 - Rosemary Squires With The Richmond Strings - I Can Dream, Can't I? 
B7 - Rosemary Squires With The Richmond Strings - On A Slow Boat To China 
B8 - Rosemary Squires And Dennis Lotis With The Richmond Strings - Baby It's Cold Outside 
B9 - Rosemary Squires With The Richmond Strings - Every Time We Say Goodbye 
B10 - Dennis Lotis With The Richmond Strings - I'm Always Chasing Rainbows 
B11 - Dennis Lotis With The Richmond Strings - When You Were Sweet Sixteen 
B12 - Dennis Lotis With The Richmond Strings - I Had The Craziest Dream 
B13 - Dennis Lotis With The Richmond Strings - You'll Never Know 
B14 - Mike Sammes Singers - I'll Be With You In Apple Blossom Time 
B15 - Mike Sammes Singers - Don't Sit Under The Apple Tree 
B16 - Joan Baxter With Mike Sammes Singers - With My Eyes Wide Open I'm Dreaming 
B17 - Al Saxon Big Band - You Made Me Love You 
B18 - The Polka Dots - Lovely Way To Spend An Evening 
B19 - The Polka Dots - Don't Get Around Much Anymore 
B20 - The Polka Dots - In A Shanty In Old Shanty Town 
B21 - Al Saxon Big Band - Fortymania (Closing Theme)

Label:  Ronco – RTD 2018
Format:  Vinyl, LP, Compilation, Reissue
Country:  UK 
Released: 1976 
Genre:  Jazz
Style:  Big Band, Swing

Vinyl:  Lichte Gebruikerssporen
Cover:  Goed

Prijs: €4,95

0 comments:

Een reactie posten