januari 30, 2019

Various - Vive La France 2 - Grote Franse Successen (1978) - 2Lp















A1 - Nicolas Peyrac - Le Vin Me Saoule 
A2 - Daniel Guichard - La Tendresse 
A3 - Joe Dassin - Ca Va Pas Changer Le Monde 
A4 - Yves Duteil - Le Mur De La Prison D'En Face 
A5 - Nicole Rieu - Je M'Envole 
A6 - Gilbert Bécaud - Un Peu D'Amour Et D'Amitié 
A7 - Adamo - Voyage Jusqu'A Toi 

B1 - Michel Sardou - Une Fille Aux Yeux Clairs 
B2 - Dalida (Avec) Alain Delon - Paroles, Paroles 
B3 - Jean Vallée - L'Amour Ca Fait Chanter La Vie 
B4 - Pierre Groscolas - Lady Lay 
B5 - Jeane Manson (Avec) Christian Delagrange - Les Larmes Aux Yeux 
B6 - Michel Fugain - Le Printemps 
B7 - Georges Moustaki - Le Métèque 
B8 - Frida Boccara - Cent Mille Chansons 

C1 - Claude-Michel Schönberg - Je T'Aime, Oui Je T'Aime 
C2 - Charles Aznavour - Il Faut Savoir 
C3 - Michel Delpech - Wight Is Wight 
C4 - Julien Clerc - Si On Chantait 
C5 - Jane Birkin Et Serge Gainsbourg - Je T'Aime Moi Non Plus 
C6 - Jean Ferrat - Que Serais-Je Sans Toi 
C7 - Léo Ferré - Avec Le Temps 

D1 - Joël Prévost - Il Y Aura Toujours Des Violons 
D2 - Véronique Sanson - Amoureuse 
D3 - Gérard Lenorman - Voici Les Clés 
D4 - Serge Lama - Je Suis Malade
D5 - Dave - Du Côté De Chez Swann 
D6 - Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
D7 - Hugues Aufray - Adieu Monsieur Le Professeur

Label:  Circle Records – 301-3100
Series:  Vive La France - Grote Franse Successen
Format:  2 × Vinyl, LP, Compilation, Gatefold
Country:  Netherlands 
Released: 1978 
Genre:  Franstalig, Chansons

Vinyl:  Goed
Cover:  Goed

Prijs: €7,99

0 comments:

Een reactie posten