maart 02, 2019

Mary Martin & John Raitt - Annie Get Your Gun (OST) (1957) - Lp















A1 - Orchestra - Overture 
A2 - John Raitt - I'm A Bad, Bad Man 
A2 - Mary Martin And Girls - Doin' What Comes Natur'lly 
A4 - John Raitt - The Girl That I Marry 
A5 - Mary Martin - You Can't Get A Man With A Gun 
A6 - Mary Martin And Girls - Moonshine Lullaby 
A7 - Mary Martin And John Raitt - They Say It's Wonderful 

B1 - John Raitt And Men - My Defenses Are Down 
B2 - Mary Martin And Chorus - I'm An Indian Too 
B3 - Mary Martin - I Got Lost In His Arms 
B4 - Mary Martin - I Got The Sun In The Morning 
B5 - Mary Martin And John Raitt - Anything You Can Do 
B6 - Mary Martin, John Raitt And Chorus - There's No Business Like Show Business (Finale)

Label:  Capitol Records – W-913
Format:  Vinyl, LP, Album, Mono
Country:  US 
Released:  1957 
Genre:  Stage & Screen
Style:  Musical

Vinyl:  Lichte Gebruikerssporen
Hoes:  Achterkant Lichte Gebruikerssporen

Prijs: €3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten