juli 31, 2018

Tonny Eyk´s Bierorkest + De Kaninefaaten - Zwieren & Zwaaien (1971) - Lp










A1 - Geef mij de liefde en de gein
A2 - Vader abraham
A3 - Tante heeft een olifant
A4 - Wat zie ik daar
A5 - De supporter
A6 - Zwaaien en zwieren
A7 - He Thijs waar is je rijbewijs
A8 - Heya jan bols
A9 - Mien waar is m'n feestneus
A10 - Okido
A11 - Vrolijk is 't soldatenleven
A12 - 'k heb niks gezien
A13 - Vamos a ver
A14 - En van je hoempa

B1 - Ik wou dat ik naar huis toe wou
B2 - Bij ons staat op de keukendeur
B3 - Wat een spreker is die man
B4 - O antoinette
B5 - De tirolerhoed
B6 - Proost, proost, proost
B7 - Als ik jou kus
B8 - Gina
B9 - Prikkebeen
B10 - Als je neit mooi bent
B11 - Hup daar is Willem
B12 - Helene
B13 - Ajax heeft de wereldcup
B14 - Wij zijn de jongens van plezier

Label:  CBS - S 52996
Format:  Vinyl, LP, Stereo
Country:  Netherlands 
Released: 1971
Genre:  Nederlandstalig, Carnaval

Vinyl:  Lichte Gebruikerssporen
Cover:  Achterkant beschreven

Prijs: €4,95

0 comments:

Een reactie posten