september 16, 2018

Kinderkoor "De Madeliefjes" / Kinderkoor "De Zonnepitten" - De 50 Allermooiste Kinderliedjes - Lp










A1a - Klein Klein Kleutertje 
A1b - De Poppenkraam 
A1c - Torentje Bussekruit 
A1d - Tussen Keulen En Parijs 
A2a - Zeg Roodkapje 
A2b - Ik Heb Een Heel Mooi Spiegeltje Gevonden 
A2c - Hoedje Van Papier 
A2d - Lieve Zus 
A2e - Mevr. van Rozendaal 
A3a - Vader Abraham 
A3b - De Zevensprong 
A3c - Wie Gaat Er Mee 
A3d - Alle Eendjes 
A3e - 'K Moet Dwalen 
A4a - Schipper Mag Ik Overvaren 
A4b - Schuitje Varen 
A4c - Daar Was Laatst Een Meisje Loos 
A5a - Berend Botje 
A5b - Ik Ben Een Muzikantje 
A5c - Bim Bam Beieren 
A5d - Zakdoekje Leggen 
A6a - In Een Groen Groen Knollenland 
A6b - Jan Hinnerik 
A6c - Er Was Er Eens Een Vrouw 
A6d - Jan Huigen In De Ton 

B1a - Altijd Is Kortjakje Ziek 
B1b - Zeg Ken Jij De Mosselman 
B1c - Er Kwam Een Boer Uit Zwitserland 
B1d - Ik Zag 2 Beren Broodjes Smeren 
B1e - Toen Onze Mop Een Mopje Was 
B2a - Wie In Januari Geboren Is 
B2b - Oh Wat Zijn Wij Heden Blij 
B2c - Boer Wat Zeg Je Van Mijn Kippen 
B2d - Slaap Kindje Slaap 
B3a - Jan Pierewiet 
B3b - Een Aapje Op Een Stokje 
B3c - Alles In De Wind 
B3d - Ik Heb Mijn Wagen Volgeladen 
B4a - In Den Haag Daar Woont Een Graaf 
B4b - Daar Zaten 7 Kikkertjes 
B4c - Hop Marjanneke 
B4d - Zeg Kwezelken 
B5a - In Holland Staat Een Huis 
B5b - Catootje 
B5c - Daar Liep Een Oude Vrouw 
B5d - Kettingbreien 
B6a - Draai De Wieletjes Nog 'S Om 
B6b - Ik Zeg Er Van Jaap 
B6c - Sliep Scheren En Messen 
B6d - We Maken Een Kringetje

Label:  Bovema-Negram - 5N 020-25961
Format:  Vinyl, LP
Country:  Netherlands
Release: 
Genre:  Nederlandstalig / Kinderen

Vinyl:  Gebruikerssporen
Cover:  Lichte Gebruikerssporen

Prijs: €2,99

0 comments:

Een reactie posten