mei 31, 2019

Corry - Met En Voor Vrienden (1986) - Lp















A1 - Laat Me Niet Alleen
A2 - Ik Wil Altijd Bij Jou Zijn (met Koos Alberts
A3 - Smoorverliefd
A4 - Die Zonnige Zomernacht (met Costa Cordalis)
A5 - Elke Nacht Ben Ik Eenzaam
A6 - Twee Verliefde Ogen (met Will Tura)
A7a - Huilen Is Voor Jou Te Laat
A7b - Rozen Die Bloeien
A7c - Adios Amor
A7d - Ik Krijg Een Heel Apart Gevoel Van Binnen
A7e - Adio Adio Adio

B1 - Alle Vrouwen Van De Wereld
B2 - Voor Geen Goud Laat Ik Je Gaan (met Drukwerk)
B3 - Ik Heb Vaak Tranen In M'n Ogen
B4 - Neem Me In Je Armen (met Ronnie Tober)
B5 - Geniet Van Het Leven
B6 - Bye Bye My Love
B7 - Nog Eentje Tot Besluit (met De Havenzangers)

Label:  K-Tel – KTLP 226-1
Format:  Vinyl, LP, Album
Country:  Netherlands 
Released: 1986 
Genre:  Nederlandstalig

Vinyl:  Goed
Cover:  Goed

Prijs: €3,99

0 comments:

Een reactie posten