april 04, 2020

De Zonnepitten o.l.v. Gonnie Goossens - 50 Kinderliedjes - Lp















A1 - Abraham Had Zeven Zonen 
A2 - De Zevensprong 
A3 - Wie Gaat Er Mee 
A4 - Alle Eendjes Zwemmen In Het Water 
A5 - 'K Moest Dwalen 
A6 - Berend Botje 
A7 - Ik Ben Een Muzikantje 
A8 - Bim Bam Beieren 
A9 - Zakdoekje Leggen 
A10 - Wie In Januari Geboren Is 
A11 - Oh, Wat Zijn We Heden Blij 
A12 - Boer Wat Zeg Je Van Mijn Kippen 
A13 - Slaap Kindje Slaap 
A14 - Zeg Roodkapje Waar Ga Jij Henen 
A15 - Spiegeltje 
A16 - Hoedje Van Papier 
A17 - Lieve Zusje 
A18 - Mevrouw Van Roosendaal 
A19 - Jan Pierewiet 
A20 - Daar Zat 'N Aapje Op Een Stokje 
A21 - Alles In De Wind 
A22 - Ik Heb Mijn Wagen Volgeladen 
A23 - Schipper Mag Ik Overvaren 
A24 - Schuitje Varen 
A25 - Daar Was Laatst Een Meisje Loos 

B1 - In Holland Staat Een Huis 
B2 - Catootje 
B3 - Daar Liep 'N Oude Vrouw Op Straat 
B4 - Ketting Breien 
B5 - Klein Klein Kleutertje 
B6 - Poppekraam 
B7 - Torentje Torentje Bussekruid 
B8 - Tussen Keulen En Parijs 
B9 - In Een Groen Knollenland 
B10 - Jan Hinnerik 
B11 - Er Was Eens Een Vrouw 
B12 - Jan Huygen In De Ton 
B13 - Altijd Is Kortjakje Ziek 
B14 - De Mosselman 
B15 - Daar Kwam 'N Boer Uit Zwitserland 
B16 - 'K Zag Twee Beren Broodjes Smeren 
B17 - Toen Onze Mop 'N Mopje Was 
B18 - In Den Haag 
B19 - Daar Zaten Zeven Kikkertjes 
B20 - Hop Marianneke 
B21 - Zeg Kwezelken 
B22 - Draai De Wieletjes Nog Eens Om 
B23 - Ik Zei D'r Van Ja 
B24 - Sliep Scheren En Messen 
B25 - We Maken Een Kringetje

Label:  Olympic Records – 1327
Format:  Vinyl, LP, Compilation, Reissue
Country:  Netherlands
Released: 
Genre:  Kinderen

Vinyl:  Goed
Cover:  Goed

Prijs: €4,99

0 comments:

Een reactie posten