maart 13, 2021

Various - 25 Gouden Operette Melodieën (1976) - 2Lp















A1 - Anneliese Rothenberger, Nicolai Gedda e.a. - Zwei Herzen Im Dreivierteltakt
A2 - Marco Bakker - Reich Mir Zum Abschied Noch Einmal Die Hande Good Night
A3 - Brigitte Fassbaender, Nicolai Gedda - Geh´n Wir Ins Chambre Separee
A4 - Cristina Deutekom - Du Sollst Der Kaiser Meiner Seele Sein
A5 - Nicolai Gedda - Komm Zigany
A6 - Anneliese Rothenberger - Mein Liebeslied Muss Ein Walzer Sein

B1 - Marco Bakker - Wien, Du Stadt Meiner Traume
B2 - Lucia Popp - Heut´ Noch Werd´ Ich Ehefrau...Unbekannt Und Deshalb Nicht Minder Interessant
B3 - Nicolai Gedda - Schatz, Ich Bitt´ Dich, Komm Heut´nacht
B4 - Brigitte Fassbaender - Ich Lade Gern Mir gaste Ein
B5 - Adolf Dallapozza - Sah´ Ein Knab´ Ein Roslein Stehn
B6 - Anneliese Rothenberger - Leise Erklingen Glocken Vom Campanile
B7 - Brigitte Fassbaender, Nicolai Gedda, Renate Holm, Anneliese Rothenberger - Bruderlein, Bruderlein Und Schwesterlein 

C1 - Anneliese Rothenberger, Nicolai Gedda - Wer Hat Die Liebe Uns Ins Herz Gesenkt?
C2 - Marco Bakker - An Der Donau, Wenn Der Wein Bluht
C3 - Renate Holm - Draussen In Sievering Bluht Schon Der Flieder
C4 - Nicolai Gedda - Ich Knupfte Manche Zarte Bande
C5 - Anneliese Rothenberger - Einer Wird Kommen
C6 - Rita Streich, Nicolai Gedda - Kosende Wellen...Warum Hat Jeder Fruhling Ach, Nur Einem Mai 

D1 - Nicolai Gedda - Dein Ist Mein Ganzes Herz
D2 - Elisabeth Schwarzkopf - Viljalied: Es Lebt Eine Vilja
D3 - Rudolf Schock - Gern Hab´ Ich Die Frau´n Gekusst
D4 - Annelies Rothenberger - Meine Lippen, Sie Kussen So Heiss
D5 - Nicolai Gedda - O Madchen, Mein Madchen
D6 - Fritz Wunderlich - Wolgalied: Allein Wieder Allein

Label:  EMI His Master´s Voice - 5N 137-26 284/85
Format:  Vinyl, 2LP, Stereo (Gatefold)
Country:  Netherlands
Released: 1976
Genre:  Operette

Vinyl:  Goed
Cover:  Goed

Prijs: 9,99

0 comments:

Een reactie posten