april 09, 2020

Various - Traumland Der Operette (1982) - 2Lp















A1 - René Kollo - Freunde, Das Leben Ist Lebenswert   
A2 - Anneliese Rothenberger - Im Salon Zur Blauen Pagode   
A3 - Ingeborg Hallstein & Peter Alexander - Komm Mit Mir Nach Varasdin   
A4 - Heinz Hoppe - Märchentraum Der Liebe   
A5 - Julia Migenes - Meine Lippen, Sie Küssen So Heiß   
A6 - Dagmar Koller, Peter Fröhlich, Rosy Singers - Mädel Gesucht   
A7 - Giuseppe di Stefano - Immer Nur Lächeln   

B1 - Fritz Wunderlich - Wolgalied   
B2 - Renate Holm & Peter Alexander - Meine Liebe, Deine Liebe   
B3 - Julia Migenes - Strahlender Mond   
B4 - Hermann Prey - Küssen Ist Keine Sünd'   
B5 - Grit van Jüten & René Kollo - Wer Uns Getraut   
B6 - Rita Streich - Draußen In Sievering   
B7 - Peter Anders - Leise Erklingen Glocken Vom Campanile 

C1 - Peter Alexander - Da Geh Ich Ins Maxim   
C2 - Lucia Popp & Heinz Hoppe - Komm In Den Kleinen Pavillon   
C3 - Lore Lorentz - Meine Tante Wohnt Im Russischen Reich   
C4 - Johannes Heesters - Ich Liebe Die Sonne, Den Mond Und Die Sterne   
C5 - Erika Köth & Franz Fehringer - Tanzen Möcht' Ich   
C6 - Sylvia Geszty - Als Geblüht Der Kirschenbaum   
C7 - Peter Minich - Ich Bin Verliebt In Meine Eigene Frau   
C8 - Anneliese Rothenberger - Frühlingsstimmen-Walzer   

D1 - Harald Juhnke - Vom Späten Abend Bis Zum Frühen Morgen   
D2 - Evelyn Künneke - Künstlerball Bei Kroll   
D3 - Hans-Dieter Bader - O Mädchen, Mein Mädchen   
D4 - Christine Görner & Willy Hofmann - Ich Möchte Träumen   
D5 - Ingeborg Hallstein - Ich Bin Die Christel Von Der Post   
D6 - Jeanette Scovotti & Wolfgang Brendel - Annina! Caramello!   
D7 - Anneliese Rothenberger - Spiel Ich Die Unschuld Vom Lande   
D8 - Gretl Schörg & Benno Kusche - Erklingen Zum Tanze Die Geigen 

Label:  RCA - VL 30875
Format:  Vinyl, 2xLP
Country:  Germany 
Released:  1982
Genre:  Operette

Vinyl:  Goed
Cover:  Lichte Gebruikerssporen

Prijs: €4,99

0 comments:

Een reactie posten